Picasso artykuły
Welcome at » Zachód słońca nad morzem

Zachód słońca nad morzem

W sierpniu byłam nad morzem z moimi wspaniałymi koleżankami, a właściwie przyjaciółkami. Ech, co to była za zabawa! Codziennie relaksowanie się, odpoczywanie, czerpanie radości z życia towarzyskiego, plaża i opalanie się. Jaka szkoda, że czas tak szybciutko nam minął. Nim się obejrzałyśmy, a trzy tygodnie były juz za nami. Zapamiętam te wczasy do końca mojego życia. Były najlepszymi wakacjami, jakie do tej pory spędziłam
Wszystko to, co robiłyśmy całymi dniami było niczym nie związane. To znaczy, robiłyśmy wszystko to, na co miałyśmy ochotę. Raz były lody na starym rynku, raz pojechałyśmy sobie do Gdańska na całodniowe zakupy w galeriach odzieżowych, innym razem skusiłyśmy się na wycieczkę, aby zobaczyć podobnież bardzo urocze małe miasteczko nadmorskie o nazwie Pobierowo. Tam spędziłyśmy cały dzień. Co robiłyśmy? Od rana była plaża, opalanie się i ogólne nicnierobienie, potem postanowiłyśmy skorzystać ze zjeżdżalni. Super sprawa. Mówię wam, drodzy czytelnicy, sama frajda. Co z tego, że tam same maluchy i dzieciaki z mlekiem i smarkami pod nosem. Nasza obecność to była sensacja. Ludzie pukali się w głowę, bo jak my razem w szóstkę zjeżdżałyśmy to o mało się śruby nie powykręcały z rur. Ale to była frajda, tyle śmiechu co chwila. Następnie poszłyśmy sobie wykupić kilka minut na bananie. Jaka to szalona zabawa! Istne szaleństwo w boży dzień. Oczywiście zaliczyłyśmy kilka upadków, no ale na tym polega właśnie jazda na bananie. Kilka osób trzyma się tylko uchwytów, a kierowca motorówki pędzi prze fale niczym pershing ciągnąc za sobą banana z ludźmi. Kiedy robi zakręt to zazwyczaj wszyscy potem leżą w morzu. Dobrze, ze organizatorzy zapewniają klientom kapoki czyli kamizelki ratunkowe, bez nich to było by nieciekawie i niebezpiecznie.
Cały okres wczasów zamieszkiwałyśmy domki Pobierowo i to była dobra decyzja, żeby je wynająć.